• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann: Meld dere på i kampen om Helstad!!!!!!

Started by Storvik, September 27, 2003, 12:10:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Storvik

Ser at AIK vil ha tak i Helstad! Få gutten tilbake igjen i Branntrøya! koste hva det koste vil

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/article140601.ece

KennethS

kordan gikk det med pengene folk ga til brann på forskjellige nummre til en spiss da? kan vi ikkje åpne linjene igjen og samle inn mer penger så vi får råd til helstad? hadde sikkert vært mange som satt seg ned med telefonen da ja.
tå på Brann

Bergen Sin Gutt

Unnskyld meg, men har vi bruk for Helstad? Njet.

Gina

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Unnskyld meg, men har vi bruk for Helstad? Njet.


Vi har alltid bruk for en goalgetter!
ina

Bergen Sin Gutt

Helstad er lat, og kunnet scoret tre ganger så mye for Brann som han gjorde hvis han hadde lagt litt sjel i det. Slike pappskaller har ingenting på Brann å gjøre.

GhostDog

Om Helstad er lat vet jeg ikke, men hvis jeg får velge mellom Helstad og PFO så ville jeg nok foretrukket Helstad. Nå er ikke det noen problemstilling i og med PFO ser ut til å lengte tilbake til flatlandet og tar turen etter sesongen. Igjen.. Lurer på hvilket lag han har "skrevet kontrakt" med no?  :?
 Beer a day keeps the doctor away!

Bergen Sin Gutt

Jeg trodde det var et velkjent faktum at Helstad var veldig lat og ofte "opptatt" med å ligge på sofaen og spise Grandiosa den tiden han var i Brann.....? ;-)

GhostDog

Er det som kalles alternativ trening? Såfall, kanskje PFO skal ta å teste ut dette - så klarer han kanskje å treffe mål litt oftere?  :)
 Beer a day keeps the doctor away!

Bergen Sin Gutt

PFO's "alternative" trening består vel helst i å krangle med sitt eget speilbilde og å lese boken "Nøkkelen til å bli en vaskeekte primadonna".

Truls

Bergen sin gutt du er faen meg lite opplyst. Helstad er den beste spissen Bergen har hatt på slutten av 90-tallet. Toppscorer 2 år på rad, sier vel sitt. Han er sånn spiss som brann trenger, 1 touch spiss, få ballen slå den foran seg og løpe. Noe PFO ALDRI klarer. 20 touch også rote vekk ballen, virker det kjent?  Winters gjorde det riktig igår, slik blir det mål av. Jeg sier få tilbake Helstad!
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Truls

Bergen sin gutt du er faen meg lite opplyst. Helstad er den beste spissen Bergen har hatt på slutten av 90-tallet. Toppscorer 2 år på rad, sier vel sitt. Han er sånn spiss som brann trenger, 1 touch spiss, få ballen slå den foran seg og løpe. Noe PFO ALDRI klarer. 20 touch også rote vekk ballen, virker det kjent?  Winters gjorde det riktig igår, slik blir det mål av. Jeg sier få tilbake Helstad!
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Truls"Bergen sin gutt du er faen meg lite opplyst. Helstad er den beste spissen Bergen har hatt på slutten av 90-tallet. Toppscorer 2 år på rad, sier vel sitt. Han er sånn spiss som brann trenger, 1 touch spiss, få ballen slå den foran seg og løpe. Noe PFO ALDRI klarer. 20 touch også rote vekk ballen, virker det kjent?  Winters gjorde det riktig igår, slik blir det mål av. Jeg sier få tilbake Helstad!


Hvordan er jeg lite opplyst da mener du? Det skal bli meget interessant å få svar på. Hvis jeg får svar da. Jeg har aldri sagt at Helstad ikke var god, eller at han ikke scoret mål, og jeg har hvertfall ikke sagt at klovnen PFO er bedre enn Helstad var. Jeg bare påpekte at Helstad var generelt sett lat og lite treningsvillig, noe som det også stod mye om i byens tabloidavis. Mulig jeg brukte litt kraftige ordelag, men det er ikke til å komme fra at han var en latsabb og en liten treging. (nei, jeg tenkte ikke på at han var treg på banen) Nekter man å innse slike fakta, så finner man dessverre på sin egen verden etter egne ønsker.

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Bergen Sin Gutt

Jeg har ikke sagt at han ikke var god, jeg sier bare at han har en daff holdning, og kunne vært 3 ganger så god hvis innsatsen hadde vært på topp.

sigg

Noen som fikk med seg at han kranglet med en tilskuer foran SS? Stod noe om d i dagens BT...

Bergen Sin Gutt

Quote from: "sigg"Noen som fikk med seg at han kranglet med en tilskuer foran SS? Stod noe om d i dagens BT...


Han er en drittunge. At han ikke kan legge av seg slike fakter bør være grunn nok alene til å sende han over fjellet. Han har gjort dette litt for mye nå. Han er vel heller ikke den skarpeste kniven i skuffen...

KennethS

Helstad e en klassespiss som hadde styrket samtlige lag i eliteserien inkl Rbk.
tå på Brann

Pulekenn

Jeg satt på andre rad ovenfor der det skjedde. Det var pga av at Petter kunne ha løpt inn en ball som gikk til et Molde-innkast.
Om det var feilberegning, latskap eller kun det at han var helt utpest akkurat da, vet ikke jeg.
Tilskueren løp ned og hylte til Petter. Han virket skikkelig sinna, skrek og viftet med armene. Jeg fikk ikke med meg helt hva som  ble sagt, men etterpå gikk Petter bort igjen til ham, og ba "sinnataggen" støtte dem istedet. Tror ikke han på store stå brydde seg om det.
Han hadde vel allerede lagt ham for hat...
Den som har begge beina i bakken, står stille

KennethS

synd at vi har slike supportere, greit nok at du ikkje liker spillere og slenger dritt, men du trenger ikkje løpe opp i tryne på spilleren under kamp og si det.
tå på Brann

Pulekenn

Jeg har vært en av dem som har skreket Alex fremover, hoiet på Martin Knudsen og tilogmed pepet på Petter (kun den gang han ble byttet ut og museskrittet mot sidelinjen vel å merke).
Men det har hele tiden vært til Branns beste, eller for å støtte/hjelpe spillerne.

Jeg syns at "hatet" mot Petter er grunnløst og latterlig.

Jeg tror Petter har lært av ting som har skjedd her i sin tid på Stadion, tatt seg selv i nakken og etterpå jobbet knallhardt for laget.

Jeg forstår også helt klart hvorfor han svarte han "supporteren".

Ingen spiller trenger eller fortjener å høre dritt under kamper.
Så lenge de spiller på Brann  :P
Den som har begge beina i bakken, står stille

Kagain

Det er klart at Helstad var/er en noget kompetent spiss. Men det er heller ikke å komme ifra at han sløste ofte med sjanser han også, selv om en del av de ble skapt av han selv også. Lat var han til tider også, det er jeg enig med Bergen sin Gutt...

The Fan

Det kan ikke være sant!?!?! At noen tviler på kvalitetene til Helstad?? Herregud da mann!! Han er jo helt klart den beste spissen Brann har hatt på 10 år!! Det faktumet at han var toppscorer i tippeligaen 2 år på rad stadfester det !! Hvem andre enn Pesen har vært toppscorer i øverste divisjon for Brann!! Gi meg et navn!!! Hvis det er en liten mulighet å få den mannen tilbake igjen bør alle rike og fattige Brann supporter til å åpne lommeboken. Brann vil få x antall millioner for Olofinjana ved salg, SELG han hent hjem Helstad, Seyi vil forsvinne uansett innen utgangen av neste sesong!! Og den typen fotball Brann spiller nå, med masse gjennombrudds pasninger vil passe han perfekt. Tror faktisk at Helstad og Winters kunne blitt tippeligaens best spiss par!!!

Finnes det noen status på telefon innsamlingen?? Er det mulig å få de åpnet igjen og få en status rapport et par ganger for uken slik at en kan følge med å se hvor mye penger som kommer inn?? Mere meida trykk rundt telefon nr ville ikke vært dumt heller!!!

Helstad for Brann 2004 !!!

Toa

Quote from: "The Fan"Det kan ikke være sant!?!?! At noen tviler på kvalitetene til Helstad?? Herregud da mann!! Han er jo helt klart den beste spissen Brann har hatt på 10 år!! Det faktumet at han var toppscorer i tippeligaen 2 år på rad stadfester det !! Hvem andre enn Pesen har vært toppscorer i øverste divisjon for Brann!! Gi meg et navn!!! Hvis det er en liten mulighet å få den mannen tilbake igjen bør alle rike og fattige Brann supporter til å åpne lommeboken. Brann vil få x antall millioner for Olofinjana ved salg, SELG han hent hjem Helstad, Seyi vil forsvinne uansett innen utgangen av neste sesong!! Og den typen fotball Brann spiller nå, med masse gjennombrudds pasninger vil passe han perfekt. Tror faktisk at Helstad og Winters kunne blitt tippeligaens best spiss par!!!

Finnes det noen status på telefon innsamlingen?? Er det mulig å få de åpnet igjen og få en status rapport et par ganger for uken slik at en kan følge med å se hvor mye penger som kommer inn?? Mere meida trykk rundt telefon nr ville ikke vært dumt heller!!!

Helstad for Brann 2004 !!!


Du har rett....

http://www.fotballstatistikk.com/toppsc_tiden.htm

Utrolig plagsomt at alt som har med rosenborg på den siden er skrevet med rødt. Herregud!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up