• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gamle BST medlemm...

Started by Ida Marie, September 26, 2003, 08:19:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ida Marie

Har et spørsmål angående medlemsavgiften.. Vi som var medlemm i BST, betaler vi på nytt? eller blir vi automatisk medlemm i BBB??    Eg har meldt mg inn på nytt, men var medlemm i BST.....
et er fargen på drakta som betyr no, ikkje spilleren sin...

Stoffi

Du er medlem automatisk, men hvis du meldte deg inn på nytt, så må du sikker betale.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sotraanda

Eg var medlem i BST, og når Silje kjørte BST på konken betalte eg 200(trur eg det var) for å bli medlem i Bataljonen.

Men de pengene var jo egentlig ikke vits å betale, for vi har jo verken fått noe medlemskort, skriv, fordeler eller noe annet...

Så kan noen i BBB gi meg en grunn for egentlig å betale?  :?
ater, heter, hater NFF!

Bergen Sin Gutt

Du hadde jo ikke trengt å betale hvis du var medlem i BST Sotraand, og det er vel egentlig et dumt spørsmål hvorfor man betaler medlemsskap? De arrangerer jo turer, de har fått i stand Bataljonen bar, og dessuten er de jo nyoppstartet? De trenger jo tid til å komme i gang? Og penger for å sette i gang med tingene du etterlyser?

Thorleif

For dere som lurer...... Nok en gang.

Alle som betalte medlemskapet i BST for i år, er automatisk registrert som medlem også i BBB. Har dere betalt dobbelt, sier vi hjertelig takk for det. Pengene trenger vi...... Som sagt over, vi har gjort en del ting i år, og ingenting er gratis i denne verden.

Angående medlemskort og slikt, vil dette bli sendt ut i november til alle som er registrerte medlemmer. Da enten ved at de var betalende medlem i BST i år, eller ved å ha meldt seg inn i BBB etter at vi startet opp.

Hilsen Thorleif

Go Up