• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aksjon mot NFF

Started by monzilla, September 23, 2003, 14:34:33 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

monzilla

No har eg fått nok. No må noe gjøres. Skulle ønske at supportergruppen var sterk nok til å gå i tog slik som vi gjorde med stolthet for en del år tilbake.

Jeg foreslår at Bataljonen rett og slett politianmelder NFF og krever at rutinene skal nøye gjennomgåes og finner man som mye som EN feil så saksøker vi de for alt de eier og har.

TIFO mot NFF ? Jeg stiller opp for å hjelpe så lenge den er rettet mot NFF.

Er så møkk lei av at NFF diskriminerer Brann og Bergen.

Byåsen (husker jeg rett) fikk saken sin godkjent mot Sogndal selv om de ikke krysset av dommerkortet.

Satt og tenkte litt og det hadde vært jævlig kult av noen på Store Stå å blusse på tribunen bare for å se om vi fikk mer bot enn RBK gjorde når de blusset (dette er IKKE en oppfordring til noen)

Jeg har faen meg fått nok. Noe må gjøres
jævla drittsekker i mafiaforbundet.

Blææ

Har lyst til å skrive det jeg egenetlig mener man da kommer Onkelblå og tøffer seg,bedre å holde det skjult for presse ol for så å rable totalt gal når muligheten byr seg...... :evil:

Hater NFF.


Blææ fra øvre Hansa.
ont follow me,Im lost too

KennethS

tå på Brann

christine

blir med på alt eg. NFF består av en hel gjeng med IDIOTER!
ff te *******
Dø for Brann

Formica

Få galskapen tilbake på tribunene! Alt er lov... Vi skal skremme vettet av Molde spillerene!

Brann69

>Er så møkk lei av at NFF diskriminerer Brann og Bergen.
:evil:

Kampen søndag går på TV. En ypperlig anledning for oss til å vise vår avsky for NFF med å stille med anti-NFF bannere etc.  
Gjøre litt opprør  uten at det skader Brann.  Bluss etc skaper bare enda mer trøbbel for Brann,  men  ytringsfriheten har vi vell ???
NFF hat-rop, og noen jævlig store bannere...    Hvite laken og feit sprittusj er alt som skal til ....      Synd at Norsk Fåreskalle Forbund skal ha så jævlig mye makt...  Forskjellsbehandler og ødelegger all fotballglede...
Ut med pakket !!!!

Ricky

Tifo på Umbro-tribunen: "M A F I A"

Go Up