• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Medlemsmøte?

Started by KjellMo, September 23, 2003, 08:52:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KjellMo

Hvis det er interesse for det så kan vi ta et medlemsmøte før Molde kampen om temaet:
Hvor står/sitter vi neste år?
Hva skal til for å gjøre Brann Supporterene bedre og mer samlet en i dag?
Hvordan bli bedre?

Svar her om dere er intressert.
GGG Travel

Erik

Jeg kommer, det er et bra tema og ta opp.. Noe må skje neste år enten SS blir bygget om eller vi flytter på oss.. Et møte hadde vert greit...

KennethS

tå på Brann

Ricky

Den blir jeg med på. Og jeg har ikke mye pent å si om Store Stå :p

Drunkie

paf

Quote from: "KjellMo"Hvis det er interesse for det så kan vi ta et medlemsmøte før Molde kampen

Det hadde vært veldig greit om medlemsmøtene ikke ble lagt til Fotballpuben bare få timer før avspark. Jeg for min del har arbeidsoppgaver på Stadion i forbindelse med kamp (i likhet med mange andre), og det er vel ikke helt utenkelig at det er en del som av forskjellige grunner må prioritere familie på et sånt tidspunkt for å få fri på kvelden  :D
Ellers hilser jeg et sånt medlemsmøte velkommen.
PS! Hvis det skal legges til et annet tidspunkt, så sjekk at det heller ikke kolliderer med Brann 2-kamp!

Thorleif

Skjønner den veldig godt paf, og ser gjerne at vi får til dette på et vis. Nå er det nå en gang slik at veldig mange har satt av søndag ettermiddag til kampen på stadion, og så lenge vi har fått Bataljonen Bar som et samlingssted, prøver vi denne gangen å kjøre et ad-hoc møte før kampen dersom interesse. I tillegg tar vi gjerne imot innspill på hvordan vi kan få engasjert folk til å stille på medlemsmøter fremover. Vi kommer nok fremover til å kjøre vanlige medlemsmøter også på andre tidspunkt.

Ricky

Kanskje det går an å få et fast møtetidspunkt? Den 15. i hver måned på Bataljonen Bar? Hver fredag kl 20?  I forbindelse med quiz? Ikke vet jeg! Men akkurat nå virker det som om man må ha internett for å ha sjans til å "følge med" i BBB.

JhonnyBeGood

Glimrende at dere i Bataljonen griper tak..
Dette må engasjere mange der ute, det er ekstremt viktige temaer som blir tatt opp og som må gjøres noe med.
Per dags dato er vi blandt de dårligste supporterene i eliteserien, det merkes bare ikke så godt siden vi er så mange flere enn konkurentene. ( mulig at eg overdriver litt :)
Uansett kjempe bra at folk begynner å våkne, og jeg synes at dere som driver Bataljonen fortjener en god del skryt på dette møte. Dere virker voksne, fornuftige og det virker som dere fikser dette gradvis tar tak i en ting om gangen.. Jeg lukter noe stort på gang i Bergen. :D
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Go Up