• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Løv Ham - Brann, 3. februar klokken 1900 i Vestlandshallen

Started by BBB-Tony, February 01, 2010, 14:28:56 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Quote from: skuteviken on February 04, 2010, 00:26:07 AM
Noen som fikk med seg hvor ekstremt verbal Mohus var i kampen? Skrek hele kampen.
Trodde det var en eller annen trener som stod der og skrek. Veldig kraftig stemme på gutten.

skuteviken

Jepp, hørte skrikingen hans i hele første omgang uten å tenke over det, men i andre omgang så ser jeg at det er Mohus som rabler gal bak i der.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

storB

Quote from: skuteviken on February 04, 2010, 12:16:36 PM
Jepp, hørte skrikingen hans i hele første omgang uten å tenke over det, men i andre omgang så ser jeg at det er Mohus som rabler gal bak i der.

Aner vi en liten Scmeichel på vei?
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

roaldinho

Quote from: Nixon on February 04, 2010, 09:45:15 AM
Quote from: Onside !!! on February 04, 2010, 09:29:00 AM
Spilte M.C. Moldskred? I så fall, gjorde han en god figur?

I forhold til i fjor var han helt usynlig. Men så møtte han også en mye bedre Holmvik og et bedre Brannlag generelt sett enn tilsvarende kamp for ett år siden.

Spilte ikke M.C. Moldskred på venstresiden da? Mente jeg leste noe om det. Han så frem til å bruke Holmvik som rundingsbøye igjen, men ble visst plassert på venstrekanten i følge spilleren. Skal selvsagt ikke si meg for sikker på det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Onside !!!

Quote from: roaldinho on February 04, 2010, 21:15:07 PM
Quote from: Nixon on February 04, 2010, 09:45:15 AM

I forhold til i fjor var han helt usynlig. Men så møtte han også en mye bedre Holmvik og et bedre Brannlag generelt sett enn tilsvarende kamp for ett år siden.

Spilte ikke M.C. Moldskred på venstresiden da? Mente jeg leste noe om det. Han så frem til å bruke Holmvik som rundingsbøye igjen, men ble visst plassert på venstrekanten i følge spilleren. Skal selvsagt ikke si meg for sikker på det.

I så fall skjønner jeg at han ble litt anonym. Med tanke på at hans styrke er teknikk og fart og denne gang møtte han raskeste spilleren i Brann.

The Boss

Quote from: Langhår on February 04, 2010, 09:45:53 AM

Han spilte ja. Etter min mening var han svært anonym. Tror han kan bli der han er.

Etter min mening banens dårligste! Han traff jo ikke på noenting! Meget svak, å ingenting å tenke på for Brann sin del.

Klaus_Brann

Quote from: storB on February 04, 2010, 15:20:03 PM
Quote from: skuteviken on February 04, 2010, 12:16:36 PM

Aner vi en liten Scmeichel på vei?

Får ikke håpe det, han spilte vel i Manchester Utd, og ikke i Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Læreren

Quote from: The Boss on February 04, 2010, 21:49:07 PM
Quote from: Langhår on February 04, 2010, 09:45:53 AM

Han spilte ja. Etter min mening var han svært anonym. Tror han kan bli der han er.

Etter min mening banens dårligste! Han traff jo ikke på noenting! Meget svak, å ingenting å tenke på for Brann sin del.

Endelig noen andre som ser det også! Fatter ikke hva enkelte ser i Moldskred. Ja, han gjorde en grei kamp mot oss i fjor, men å mase om han et år senere... Nei, det er bare tull. Moldskred har alltid vært alt for ustabil, og det er ikke lenge siden han ikke var god nok for Løv Ham en gang.

Nixon

Quote from: Onside !!! on February 04, 2010, 21:26:50 PMMed tanke på at hans styrke er teknikk og fart og denne gang møtte han raskeste spilleren i Brann.

Du mener vel islendingen, men Moldskred måtte i så fall også møtt Hassan i første omgang, og han er ikke blant de kjappeste.

Men jeg er ganske sikker på at Moldskred spilte høyrekant mot Holmvik.
Rød makt på Hansa!

dudo

Ja, var ikke Møvik på venstre? Det var uansett ingen som imponerte nevneverdig på Løv-Ham.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Onside !!!

Quote from: Nixon on February 04, 2010, 23:15:57 PM
Quote from: Onside !!! on February 04, 2010, 21:26:50 PMMed tanke på at hans styrke er teknikk og fart og denne gang møtte han raskeste spilleren i Brann.

Du mener vel islendingen, men Moldskred måtte i så fall også møtt Hassan i første omgang, og han er ikke blant de kjappeste.

Men jeg er ganske sikker på at Moldskred spilte høyrekant mot Holmvik.

Beklager, fikk ikke sett kampen bare trodde det var Birkir som spilte på høyre back.

Læreren

Møvik spilte vestrekant. Hvertfall i første omgang...

Nixon

Møvik, ja. Jeg stod på andre siden og fikk nesten ikke med meg at han spilte der borte. Han ser vi nok aldri mer i den røde drakten!
Rød makt på Hansa!

Læreren

Quote from: Nixon on February 04, 2010, 23:54:17 PM
Møvik, ja. Jeg stod på andre siden og fikk nesten ikke med meg at han spilte der borte. Han ser vi nok aldri mer i den røde drakten!

Tror nok du har helt rett i det, Nixon! Så forrige treningskamp av Løv Ham også. Da spilte han høyrekant, men han var meget ustabil, og jevnt over langt under pari!

En kantrolle i 4-3-3 er nok noe uvandt for M. Møvik, men jeg tror desverre aldri han kommer til å bli noen spiller som kan forsvare en plass i A-stallen til Brann.

Go Up