• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sportsdirektøren etter RBH

Started by stlastla, January 21, 2010, 10:53:07 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Svante er konge, men uaktuell. Mannen er etablert i hjemlandet og har tidligere uttalt at å flytte til Bergen (igjen) ikke er aktuelt. Bare å slå fra seg altså.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

CopyCave

Hva med Dan Eggen? Godt utdannet, bra fotballhode og bredt nettverk. Spennende fyr.

Xminator

Stemmer fortsatt for Sandstø. Jeg kan ikke fordra fyren som trener, men han har jo vært mer frempå i en knapp måned for Løvham enn RBH har vert på 3 år i Brann.

Doffen85

Det ironiske og småkomiske vil være om Steinar Nilsen og Rune Skarsfjord forsvinner ut stadionporten i løpet av sesongen, mens RBH blir sittende. Ikke tror jeg det er helt utenkelig heller. Selvsagt Skarsfjord først, og så Nilsen.

Lisse

Skjer det (mot trenernes vilje) bør vi mobilisere stort. Det får være grenser for hva vi skal finne oss i at enkeltpersoner får gjøre og skjule seg bak.

kjegil

February 02, 2010, 11:28:56 AM #55 Last Edit: February 02, 2010, 11:31:47 AM by kjegil
Quote from: Nixon on February 01, 2010, 20:56:06 PM
Quote from: kjegil on February 01, 2010, 19:20:26 PM
Synes Hans Lokøy bør bli vår neste sportssjef. Han har jo nå vært et år i Arna-Bjørnar og sikret seg god erfaring fra damefotballen. I tillegg kjenner han jo Brann-kulturen ut og inn. Han har også jobbet for Manchester United supporterklubb. Det borger for kvalitet.


Hvis han kjøper spillere like ukritisk som han kjøpte supporterutstyr kunne det blitt riktig så morsomt!:)


Mannen har utdannelse fra Høgskolen i Rogaland. Da bør han vel være velkvalifisert til en slik jobb.

http://no.linkedin.com/pub/hans-lokøy/5/3b6/237

brann_mann1

Helt klart at brann må kvitte seg med RBH!!
Kva har han tilført brann? brann hadde gulllaget klart frå Peddien når han tredde inn i jobben sin.
Austin som er eineste gode signeringen hans var de Peddien som stod for.
Ellers har egentlig RBH berre ødelagt ett gulllag!
Kan ikkje forstå at der ikkje er meir reaksjoner mot RBH!
Kva med å få inn igjen mannen som sto bak gulllaget og som gikk av i maktkamp mot mjelde!
Ville vore naturlig å få han inn igjen når dei sparka mjelde.

visst ikkje so kunne vår gamle stadionhelt Svante våre en god kandidat, han har fått mykje ut av lite i sverige

Go Up