• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Idar Vollvik, vil hjelpe Brann igjen !

Started by Gulløl, December 21, 2009, 22:18:04 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Tror ikke Brann tenner på dette, ja hvorfor skulle de gjøre det. Svennis er neppe noe saliggjørende for tolv år gamle bergensere. Og det er heller ikke Vollvik nå som han ikke har cash lenger og er mer blakk en en gjennomsnittlig tilskuer på Hansa.

Klipp fra artikkel:
Og hvor rart det enn høres ut, drømmer Vollvik om at samarbeidet en gang skal gavne Brann.
Hvor kult hadde det ikke vært å få vennskapskamper mellom Brann og Notts county, og talentutviklingsprogram mellom Bergen og Nottingham med Svennis som trener for tolv år gamle bergensere, sier Vollvik, før han presiserer at utsagnet ikke skal ses på som noen lovnad.

Hele artikkelen:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4771922.ece
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Endre

Vollvik klarte altså å få enda mer gratisreklame for firmaet sitt, bare ved å nevne ordet Brann i en setning. Ufattelig at BA faller for dette gang etter gang.

Klaus_Brann

Det er ikke så ufattelig, og BA er ikke akkurat alene om å falle for Vollviks mediestrategier.
Forundrer meg ikke et sekund om han lykkes igjen med Ludo.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

steinbygger

Quote from: Endre on December 21, 2009, 22:38:32 PM
Vollvik klarte altså å få enda mer gratisreklame for firmaet sitt, bare ved å nevne ordet Brann i en setning. Ufattelig at BA faller for dette gang etter gang.

På samme måte som enkelte her inne faller for dette og lager en egen tråd om det slik at han får enda mer oppmerksomhet om selskapet.

thesevs

Vollvik er en business-mann med stor B innenfor telebransjen. Jeg tviler ikke et sekund på at han vil klare å bygge opp LUDO til å bli et større selskap. Så får vi se om det blir en ny runde med Brann + Vollvik = sant.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gulløl

Det var da forbanna at ikke Idar Vollvik gav den milliarden til Brann for innkjøp av spillere. Da kunne Brann kjøpt fra den absolutte høyeste hyllen med Messi, Iniesta, Xavi, Kaka, Ronaldo  osv. ;) ;D

Men dessverre måtte han gamble bort den milliarden på børsen. Håper han har tatt lærdom og vet hvor gevinsten etter Ludo salget skal brukes  8)

Samuel Sahim-Radlinger

Nixon

Det er vel få av Brann sine sponsorer/investorer så har gitt så lite og fått så mye...
Rød makt på Hansa!

Endre

Quote from: Nixon on December 22, 2009, 15:41:30 PM
Det er vel få av Brann sine sponsorer/investorer så har gitt så lite og fått så mye...

Helt rett. Nå "gir" han en spekulasjon om en mulig vennskapskamp mot et elendig lag fra England, hipp hurra.

Gulløl

Samuel Sahim-Radlinger

Nixon

Quote from: Gulløl on January 05, 2010, 16:50:10 PM
Det går til helvete............ igjen

For Vollvik? Ikke slik jeg ser det. Han har fått svært mye PR ut av det, og kan ende opp med å slippe å betale noe som helst. Det må jo være en ønskedrøm for enhver sponsor!;)
Rød makt på Hansa!

Go Up